.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسی پاسخگوست ؟
ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .
ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به گزارش شمال نیوز، نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران در جلسه کارگروه شورای راهبردی کاهش تصادفات در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برای چندمین بار بحث فوت شدگان حوادث رانندگی در مراکز درمانی را تکرار کرده است.

 

وی در این جلسه، اظهار کرد: ۳۰ درصد از مصوبات شورای ترافیک استان مازندران در شهرستان‌ها عملیاتی نمی‌شود.

 

رئیس پلیس راهور مازندران خاطر نشان کرد: برخی از فرمانداران در بحث مدیریت و کنترل ترافیک مشارکت ضعیف دارند.

 

رئیس پلیس راهور مازندران، ادامه داد: تنها ۳۰ درصد از مصوبات شورای ترافیک در شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ۴۰ درصد از حادثه دیدگان رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور پزشک متخصص در بیمارستان‌هالی نواحلی ساحلی به دلیل عدم حضور پزشک متخصص فوت می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پس از انتقادات مطرح شده از سوی پلیس مبنی بالا بودن آمار فوتی‌های بیماران تصادفی پس از انتقال به مراکز درمانی پاسخ روشنی نداد و تنها اعلام  لیستی از زیر ساخت‌های این مجموعه را در ایام نوروز پرداخت که افکار عمومی را قانع نکرد .

 

فرهاد غلامی در حالی لیستی از زیر ساخت های پیش بیمارستانی استان مازندران را ارائه کرد که متولیان امر در پلیس معتقدند که بسیاری  از افراد حادثه دیده در تصادف در مراکز درمانی استان مازندران فوت می‌کنند.

 

به تبع این انتقادات پلیس، استاندار مازندران نیز اعلام کرد که دانشگاه علوم پزشکی مازندران باید بازنگری جدی نسبت به وضعیت خدمات خویش ارائه دهد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 7 فروردين 1403
علو م پزشکی مازندران بسیار ضعیف شده مخصوصا بیمارستان فاطمه الزهرا دستگاه های خراب و بیمارستان امام خیلی ضعیف شده دلیلش رو نمی دانیم چند وقته بسیار ضعیف شده ریس علوم پزشکی اسنجا مرکز استان هست برو ببین چه خبره قرار نیست ما بریم برات گزارش تهیه کنیم بسیار بسیار ضعیف شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.944 seconds.